από meril
Ματίς λοιπόν....

Ευχαριστώ και εγώ για το αφιέρωμα
Ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτές οι πηγές ομορφιάς κι ανάσας

Να σαι καλά
την καλημέρα μου σε όλους
28 Δεκέμβριος 2008 11:48 πμ


από
Βασίλης Σ.
Νανά, καλημέρα!!!

λόγω δουλειάς, δεν σε επισκέπτομαι συχνά - όταν το κάνω όμως, κάθομαι με τις ώρες στην "Άμμο" σου, όπως σήμερα, που μπήκα πρωί και... μεσημέριασα! ;)

Να είσαι πάντα καλά, τόσο κυνική και τρυφερή μαζί, τόσο πεισματάρα και δημιουργική, πρωτότυπη - και τη Νέα Χρονιά!

Στέλνω θερμότατες ευχές σε όλους τους συνταξιδιώτες, σ' αυτή την "οικογένεια" που έχετε δημιουργήσει εδώ, και είναι απόλαυση για όλους μας!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΆ, Χρόνια Πολλά! :)

Βασίλης Σ.
28 Δεκέμβριος 2008 12:33 μμ

από onlysand
@ MERILou

ευγενική και τρυφερή ψυχή, είναι χαρά μου, να γίνομαι αφορμή για 'ανάσες στον όμορφο κόσμο'
Ιδιαίτερα που, από χθες, βιώνουμε άλλη μία θηριωδία στη γειτονιά μας... (έχει μαυρίσει η ψυχή, πιο πολύ κι απ' τον χειμωνιάτικο ουρανό)

@ ΒΑΣΙΛΗ !

μαύρα μάτια κάναμε να σε 'δούμε' - να είσαι καλά που μας θυμάσαι! :)

Καλή Χρονιά και σε σένα - ξεχωριστές ευχές και για την ...επερχόμενη ονομαστική σου εορτή! :)
28 Δεκέμβριος 2008 3:43 μμ

από
Άλεξ
Νανά, αδελφούλα, το "α-συνεπής" μεταξύ φίλων πραγματικών, το χεις πει ή αφήσει να εννοηθεί τουλάχιστον αρκετές φορές & εσύ, ας μην το λέμε πια.

Ζούμε σε μια εποχή (της 3ης τεχνολογικής επανάστασης) που όλα τρέχουν υπεραλματωδώς...
Μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο δεδομένων κάνουμε όλοι την προσπάθεια μας να μαστε "συνεπείς", αν δεν είμαστε απόλυτα όλοι ξέρουμε ότι φταίει η στρεσογόνα περιρρέουσα ατμόσφαιρα της καθημερινής βιοτής μας.

Άρα ΣΥΜ-πάσχουμε & ΣΥΝ-χωρούμε.
( ......... )
ΦΙΛΙΑ στην όμορφη παρέα μας.
28 Δεκέμβριος 2008 4:41 μμ

από
Return
Πολύ ωραίο το αφιέρωμά σου Νανά μου, και εδώ δηλώνω την αναρμοδιότητά μου επί του Matisse (να μην τον γράψω Ματίςς και σε "φρηκάρω" μέρες που είναι, ε;).
Είναι ένας ζωγράφος που ποτέ δεν τράβηξε την προσοχή μου ιδιαίτερα (ο Σεζάν κατά πολύ περισσότερο). Όπως πιθανώς γνωρίζεις τα γούστα μου στη ζωγραφική εκτείνονται "αλλού" κυρίως.

Προσωπικά, ψήφισα τον Gustave Courbet (ορίστε, αίρω το "μυστικό " της ψηφοφορίας για μένα).

Όσο για τον Ρεμπώ, σαφώς τον προτιμώ με ωμέγα, λόγω του διφθόγγου, μου φαίνεται κάπως ελλιπές το όμικρον εδώ μόνο του.

Άλεξ, σ'ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω εξ ίσου θερμώς, αλλά και γενικώτερα σε όλη την παρέα εδώ εύχομαι να περνάει καλά.
28 Δεκέμβριος 2008 6:32 μμ

από
Άλεξ
Τα φιλιά μου αγαπητέ Ρητέρν, και την αγάπη μου. Σε ευχαριστώ πολύ για τη φιλία σου & τις ευχές σου.

Όποτε μπορέσω θα παραθέσω μια μετάφραση του αποσπάσματος που έδωσες & χάριν της φιλίας μας, αν το θυμηθώ, ειδικά για κείνην την περίπτωση θα γράψω τον ποιητή με "Ω" (για σένα & μόνον) αν & εγώ θέλω να τον γράφω με "Ο" !

Να μαστε όλοι καλά.
28 Δεκέμβριος 2008 7:47 μμ

από
Return
δεν βαριέσαι, καλέ μου Άλεξ, αυτά είναι δευτερεύοντα έτσι κι αλλιώς. Ο καθένας ας το γράφει όπως θέλει, όπως του ταιριάζει καλύτερα και οκ.

Θα περιμένω τη μετάφραση να είσαι καλά!
28 Δεκέμβριος 2008 8:21 μμ

από onlysand
@ ΑΛΕΞ

Oh, quel soulagement, mon cher! :)

για τη μετάφραση του ΡεμπΩ - κι εγώ τον θέλω με ωμέγα - τζάμπα έχουν τις διφθόγγους και οι φίλοι (σου) Γάλλοι;!...;)

αλλά και για το "ΣΥΝ-χωρούμε" ...:)))

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

@ όπως και τον φίλτατο My RETURN

που δεν θέλει να με φρικάρει με ΜατίΣΣ - μέρες που είναι χαχαχα

άσε που αίρεις και το μυστικό της ψήφου σου για τον ...Courbet! ;Ρ

(σοβαρά) : στην πρότασή σου

"Είναι ένας ζωγράφος που ποτέ δεν τράβηξε την προσοχή μου ιδιαίτερα (ο Σεζάν κατά πολύ περισσότερο)"

δεν γίνεται κατανοητό, αν θεωρείς τον Σεζάν κατώτερο ή ανώτερο του Ματίς

Να είστε πάντα καλά, φυλλαράκια!
28 Δεκέμβριος 2008 8:21 μμ

από Return

Ανώτερος ή κατώτερος ο Σεζάν από τον Ματίς, Νανά μου, όχι, δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω αξιολογικούς όρους εδώ, - είναι πολύ παρακινδυνευμένοι όσο και άσκοποι στη τέχνη.

Απλά είναι ένας ζωγράφος που εμένα δεν μου "πάει" μάλλον, δεν με "τραβάει" χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι σπουδαίος εφ'όσον συγκινεί τόσο κόσμο.

Βέβαια, στο μέλλον, είναι πιθανό να με "τραβήξει", κανείς δεν μπορεί να προδικάσει σε αυτά.
28 Δεκέμβριος 2008 8:41 μμ

από
onlysand
My RETURN :)

πάλι δεν μου απαντάς: η ερώτησή μου δεν είναι ως προς το γούστο ή το 'ανώτερος - κατώτερος' κριτικά. Ούτε, βέβαια, δική μου κρίση για το γούστο, που είναι καθαρά υποκειμενική υπόθεση.

ερωτώ ...συντακτικά (γιατί απ' την πρότασή σου δεν διευκρινίζεται) :

"""Είναι ένας ζωγράφος που ποτέ δεν τράβηξε την προσοχή μου ιδιαίτερα (ο Σεζάν κατά πολύ περισσότερο)"""

Ο Ματίς δεν τράβηξε την προσοχή σου. Ο Σεζάν "κατά πολύ περισσότερο" ΔΕΝ ή τράβηξε την προσοχή σου;;;

αυτό ;)))

(Να'τη πάλι η εκφραστική αναπηρία μου!)
28 Δεκέμβριος 2008 9:09 μμ

από
Άλεξ
Δηλώνοντας λάτρης του Σεζάν αν & εδώ ψήφισα Μονε, όταν μπορέσω ...κάτι θα κάνω με το κείμενο του ΡεμπΟΥ στη γενική (κατά το Ουγκό, του Ουγκού & του μουγκού...) προς άρσιν κάθε "διαφοράς" μας, μέρες που είναι...σε ο,τι αφορά το "Ω" ή το "Ο".

Αλλιώς θα σας ζητώ να μην τον γράφετε ούτε Αρτύρ ούτε Αρτούρ, ούτε Αρθούρο - δεν ήταν Έλληνας με ξενική καταγωγή που ονοματοδοτήθηκε στην Ελλάδα με αντίστοιχη Νομική ή Θρησκευτική & Λεκτική ταυτόχρονα Πράξη! Τρέξτε λοιπόν να μου αποδώσετε σωστά το γαλλ "u" & στην ελλ γραφή στο όνομά του. ΟΛΟΣΩΣΤΑ όμως!

Γι' αυτό το όνομά του το βάζω στη γενική. Εξάλλου πολλοί "ειδικοί" τελευταία (πριν το γλωσσικό μας αισθητήριο απαντήσει & χρειάζεται χρόνου πλήρωμα γι' αυτό) λεν πως είναι
( ......... )

Νανά μου ( έχεις ήδη το μέιλ που σου έταξα στο μειλμποξ σου...Μην αγχώνεσαι όμως!) μετά την ελληνική έχω ΕΡΩΤΑ με τα γαλλικά ,την γαλλ ιστορία ,τον πολιτισμό & κουλτούρα. Με αυτά έχω ΤΟ Πάθος.

Υπάρχουν και καλοί Γάλλοι σίγουρα (ελάχιστοι...& άντε να τους βρεις!) αλλά για μένα που χρόνια τους βίωσα & στον εργασιακό χώρο ...Γάλλος = Κάλος (κατά 99,9 %)!

Φιλούθκια ! Κατά το κυπριακότερον!
28 Δεκέμβριος 2008 9:43 μμ

από onlysand
ΑΛΕΞ :)))

χαχαχαχαχαχα (ΆΛΛΟ σενάριο!!!)
πότε και πού θα τα μαζέψω; μου λες;!
τίποτα δεν προλαβαίνω, η άχρηστη...

ναι, το έλαβα το μέιλ σου, ευλογημένο παιδί - μου βάζεις δύσκολα...

τώρα θα απαντήσω για κάτι πρακτικό στην Αριάδνη, και μετά θα ετοιμάσω το αποψινό ποστ - να γελάσουμε λίγο...

φιλιά και την αγάπη μου
28 Δεκέμβριος 2008 9:55 μμ

από
σωστό να λέμε : το ευρώ τα ευρά... των ευρών, ρωτώ εγώ στη γενική πλ ;;;; Καλά κρασά που λεν & στην Πελοπόννησο ...διότι αν τα βρουν τόσα πολλά θα τρέξω & γω να πω τα ευρά!!!

από Return
Εννοώ Νανά μου, ότι ο Σεζάν κατά πολύ περισσότερο τράβηξε την προσοχή μου...

Αν δεν μου την είχε τραβήξει, θα έγραφα, φαντάζομαι, "πολύ λιγότερο ο Σεζάν".
28 Δεκέμβριος 2008 10:09 μμ

από onlysand
My RETURN ;)

επειδή η προηγούμενη φράση περιέχει το ΔΕΝ, η άρνηση θα μπορούσε να 'επεκταθεί' και στα του Σεζάν.

Κάτι παρεμφερές: Λέμε, π.χ., δεν σ' αρέσει η σαλάτα; Στην απάντηση "ναι", δεν εννοούμε αν η κατάφαση πάει στο 'αρέσει' ή στο 'δεν'

Και, ξαναρωτάμε! ;)

Πάντως, στη περίπτωσή μας, επέμενα να μάθω, γιατί ο Σεζάν πράγματι θεωρείται ηγετική φυσιογνωμία κ.λπ.

ευχαριστώ σε
28 Δεκέμβριος 2008 10:26 μμ

από
Return
Αν και σου απάντησα Νανά μου, mail-ικώς το βάζω και εδώ για όποιον άλλον ενδιαφερόμενο:

Θα μπορούσε να γίνει παρερμηνεία αν δεν υπήρχε η παρένθεση, η οποία αποκόπτει νοηματικά την πρόταση και εγκαθιστά το καταφατικό αυθυπάρκτως.

Αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση, στην μεταφορική πρόταση δηλαδή "τράβηξε την προσοχή μου" δύσκολα η αύξουσα ποσότητα ("κατά πολύ περισσότερο") επικυρώνεται αφαιρετικώς και μειωτικώς, δύσκολα δηλαδή μπορεί να λεχθεί "κατά πολύ περισσότερο δεν τράβηξε την προσοχή μου").

Ίσως θα έπρεπε να μην είμαι τόσο αφαιρετικός εκεί, είπα οκ, υπάρχει η παρένθεση και έτσι κι αλλιώς το "πολύ περισσότερο" κατ'ευχήν, θα πάει στο "τράβηξε την προσοχή μου".

Τέλος πάντων, δεν είναι big deal αυτό, αρκεί που έγινε σαφές.

Τώρα, γιατί ο Σεζάν θεωρείται "ηγετική" φυσιογνωμία, ...ιδέα δεν έχω, απλά μου αρέσει :)

Υπάρχει η τέχνη, υπάρχουν και οι... αενάως επισκοπούντες σε αυτήν (καταλαβαίνεις τι εννοώ).

Για να είμαι σχετικά ειλικρινής προτιμώ την πρώτη.
28 Δεκέμβριος 2008 10:48 μμ

από onlysand
My RETURN :)

πολύ καλά έκανες!

"" δύσκολα δηλαδή μπορεί να λεχθεί "κατά πολύ περισσότερο δεν τράβηξε την προσοχή μου") ""

- ναι, δύσκολα, αλλά - έπεσες σε ...διεστραμμένη φαντασία - αυτό ακριβώς με έκανε λίγο να αμφιβάλλω, γι' αυτό είπα να το διευκρινίσω.

Για πολλούς, ίσως φαντάζουν ψιλά γράμματα όσα μας απασχόλησαν τις τελευταίες ώρες - εγώ τα θεωρώ πολύ ουσιώδη, έως ...σαγηνευτικά!
(Χαίρομαι που συμμεριζόμαστε την 'πετριά'!;)

Όσο για τους 'επισκοπούντες' ...ουδόλως ζηλεύω την περίοπτη θέση τους, τα από καθέδρας με ζαλίζουν - χάριν συντομίας (λόγω έλλειψης χρόνου, δηλ.) δεν θέλησα να επεκταθώ...
Πάντως, είναι ένας μπούσουλας, δεν μπορείς να πεις... Για όσους από μας, τουλάχιστον, αν και ανίδεοι, γοητεύονται από την Τέχνη μέχρι ...θράσους ;)

τεσπα... καληνύχτα σε όλους!
όμορφο ξημέρωμα :)
29 Δεκέμβριος 2008 12:39 πμ